2011. november 23., szerda

Hannah Harrington – Saving June

Ami leginkább megfogott ebben a könyvben az a témája, és nem panaszkodhatom a borítóra sem, mert nekem nagyon tetszik. De leginkább persze a regény maga lett hatalmas kedvenc.

Harper nővére, June öngyilkos lett, az ő virrasztásán kezdődik a történet. Harper nem érti, miért végzett magával, hiszen még levelet sem hagyott, ráadásul felbukkan egy srác, Jake, akiről kiderül, hogy June ismerőse volt, és egy olyan oldalát ismerte a lánynak, amiről Harper nem is tudott. Az viszont biztos, hogy June kedvenc helye Kalifornia volt, ezért Harper elhatározza, elviszi oda nővére hamvait. Az utazásra – illetve szökésre, hiszen a szülőket nem értesítik – elkíséri legjobb barátnője, Laney és Jake is...

Azt kell, mondjam ez volt a legjobb könyv, amit mostanában olvastam. A karakterek igazán egyediek, Harper komplex szereplő, az értetlenségét és a fájdalmát tökéletesen át lehet érezni. Jake végre nem egy tökéletes srác, mégis érdekes és élethű, Laney pedig valós jellemmel rendelkezik, nem csak azért van ott, hogy jelen legyen a legjobb barátnő is. Annak ellenére, hogy Harper szemszögéből játszódik a sztori, mindannyiuknak külön része van a történetben, aminek nagyon örültem.

A cselekményről nem sokat tudok mondani anélkül, hogy ne lőnék le dolgokat, a szereplők autóznak, zenét hallgatnak, beszélgetnek, és amikor megállnak valahol mindig történk valami érdekes. Erősen hasonlít Amy&Roger’s Epic Detourjára Morgan Matsontól, amit szintén imádtam, ráadásul volt egy kis Sarah Dessen utánérzésem, ami megintcsak pluszpont, mert Dessen is nagy kedvencem. Harper érzései a hangulatot is nagyon jól megteremtik az egész regény során, egyszer majdnem elsírtam magam, máskor nevetni támadt kedvem egyes helyzetek iróniájától, szóval remek volt az egész.

Nem is tudom, mit írjak még erről a könyvről, tényleg nagyon szerettem, még azt sem tartom kizártnak, hogy egyszer majd újraolvassam.

Amit (nagyon) szerettem: a koncertes jelenetet; Jake-et; a rengeteg beszélgetést a zenéről; az alvós jeleneteket; mindent, tényleg.

Nem szerettem: -   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése