2012. április 13., péntek

Kirsten Hubbard – Wanderlove

Bár a könyv borítója is nagyon tetszik, azért választottam ezt, mert a címéből ki lehet találni, hogy utazós könyvről van szó, amit imádok, így nem volt kétséges, hogy be kell szereznem ezt a regényt. Meg kell mondanom, utazós könyvben még nem csalódtam, természetesen a Wanderlove sem volt kivétel.

Te világ csavargója típus vagy? A tizennyolc éves Bria nem tudott szabadulni a kérdéstől, így a múltja elől menekülve befizet egy guatemalai utazásra, amitől azt várja, hogy megváltoztassa az életét. Bria találkozik Starlinggal és Rowannel, akik semmilyen programot nem követnek a csavargásaik során, és magukkal csalják a lányt is, aki elhagyva a túracsoportját belevág az igazi kalandokba...

Tehát, mint említettem utazós regény, azok közül is jobbik fajtából. Csodálatos és részletes leírások vannak benne mindenről, ami csak érdekelhetett, és ezenfelül szeretnivaló karaktereket és érdekes cselekményt is kaptam. Utóbbiról nem akarok sokat mondani, mindkét főszereplő a múltja elől menekül (ahogy az már lenni szokott), ennek függvényében el is titkolnak egymás elől egy csomó mindent, amiből majd a konfliktus lesz.

Bria meglepően szimpatikus karakter, eleve művész, ami nálam be szokott jönni, főleg, hogy a könyvet helyenként az ő rajzai dobják fel, de a kedvencem a srác főszereplő, Rowan volt. Már-már elvárás egy utazós regénynél, hogy a fiúkarakter nagyon bejövős, mert őszintén, ki is akarna egy barommal együtt utazni? Szóval Rowan jófej, okos és vicces, mégis egy kicsit zárkózott. Ők ketten nagyon jól összeillenek Briával, ugyanis a lány vadulni igyekszik, míg Rowan már túl van a vaduláson, így jól kiegészítik egymást.

Nem sokat tudok mondani, rengeteg jó jelenet van benne, vicces és drámai egyaránt, a romantika nincs eltúlozva, a lelki dolgok szépen ki vannak dolgozva. Egyszerűen szerettem, és ajánlom.

Amit szerettem: az egész utazást; Rowant.

Nem szerettem: -    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése