2012. február 5., vasárnap

Jessica Park – Flat-Out Love - Szeretni bolondulásig

Megvan már egy ideje ez a könyv, csak valahogy sosem jutottam odáig, hogy neki is álljak, pedig a borítója is nagyon szép, mégis csak halogattam, halogattam, és nagy hülyeség volt, mert egyszerűen imádtam.

A főszereplőt, Julie-t egy bostoni főiskolára vették fel, csakhogy amint megérkezik a városba, szembesül vele, hogy átverték, és az a kiadó lakás, amit már kifizettek nem is létezik. Szerencsére Julie édesanyjának egy régi ismerőse is bostoni lakos, így Julie végül a Watkins családhoz költözik be. A család tagjai azonban kissé eltérnek a normálistól, kezdve a ritkán otthontartózkodó szülőktől, egészen a távol lévő bátyjáról mintázott életnagyságú kartonfigurát hurcolászó tizenhárom éves Celestéig. Julie úgy érzi, ki kell derítenie, mi folyik Watkinséknál...

A cselekményből nem szeretnék sokat elárulni, mert lelőném az egész könyv poénját, de azt kijelenthetem, hogy végig sikerült teljes mértékben lekötnie a figyelmemet, holott nincs benne semmi paranormális dolog. Izgalmas volt, szívszorító és pont olyan mértékben romantikus, hogy azt nem igazán lehet túlzásnak nevezni. A szereplőkre sem volt semmi panaszom, Julie, a főszereplő könnyen szerethető az optimistasága és a segítőkészsége miatt, de ami igazán jó karakterré tette, az a könnyed humorosság, ami kicsengett a legtöbb mondatából.

A srácok Matt és Finn is egészen egyediek, róluk nem akarok sokat mondani, inkább a kedvenc szereplőmről, Celestéről. A kislány egy igazi zseni, miközben a Finn figurának köszönhetően a szociális élete a nullával egyenlő, ebből az állapotból igyekszik Julie kirángatni őt, de ez nem olyan könnyű, mert Celeste még benne lenne, a család többi tagja viszont annyira titkolni akarja, amit titkolnak, hogy visszatartják a kislányt.

Nem is mondok többet csak annyit, hogy nekem nagyon tetszett, és mindenképp érdemes elolvasni, nem rövid könyv, és a poénokért meg az érzelemvilágért mindenképpen megéri.

Amit (nagyon) szerettem: Celestét; Flat-Finn ötletét (ami nem valami jó, mégis); a levelezéseket; a titkokat.

Nem szerettem:  -

4 megjegyzés:

  1. szia...azt nem tudnad megmondani hogy ez a konyv kb. mikor jelenik meg magyar nyelven?:)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Fogalmam sincs, nem tudok róla, hogy a magyar kiadók lecsaptak volna rá, pedig érdemes lenne.

    VálaszTörlés
  3. A Könyvmolyképző kiadónál hamarosan megjelenik. :)

    VálaszTörlés