2012. szeptember 6., csütörtök

TOP5 legjobb nyári olvasmányom (2012)



Ez egy ilyen hiánypótló lista, ugyanis van pár könyv, amik bár nagyon tetszettek, nem írtam róluk külön főként lustaságból, de azért is, mert mindenki más már közzétett élménybeszámolót. Tehát ezek a listásaim:


5. Rachel Vincent – Kóborok
Nekem nagyon tetszett ez a sorozatkezdő könyv, inkább 16 év felettieknek, lévén erotikus tartalom meg csúnya káromkodások és kegyetlenkedés található benne. A lényeg, hogy jó, kicsit Anita Blake-es, vérmacskás könyv tökös (bár idegesítő) női főszereplővel, és sok klassz pasival, akik szintén mind cuki nagymacskákká tudnak változni. Nekem bejött.

4. Lissa Price – Testbérlők
Ez volt az a könyv, amitől bár nem ájultam volna el annyira, olyan fordulat van a végén, amire nem is számítottam, emiatt kiérdemli a negyedik helyet. Disztópia sok sci-fi elemmel (vagy fordítva?), nagyon pörgős, a főszereplő elég kemény, a téma érdekes, ráadásul a magyar kiadás borítója gyönyörű, így kézbe venni is öröm.

3. Leiner Laura – Útvesztő (Szent Johanna Gimi 7.)
Bármennyire is bírom a Szent Johanna Gimit ezt most csak a harmadik helyre szorult. Hibát nem tudok mondani, Leiner Laura még mindig képes lekötni, meglepni és idegbajba kergetni (az a fránya függővég!), a poénokon meg még mindig röhögök, ha eszembe jutnak. Mindenképp nagy kedvenc.  

2. Julianna Baggott – Tiszták
Ez is egy gyönyörű könyv, bár nem éppen mostani megjelenés, mégis a nyárra maradt. Tehát nagyon tetszett, sok szemszög, nagyon kidolgozott egyszerre érdekes és elrettentő világ, hamar kedvenccé váló főszereplők, nagyon szerettem és napokig a hatása alatt voltam.

1. Kendare Blake – Vérbe öltözött Anna
Hogy én mennyire vártam és vágytam ezt a könyvet! Angolul is elolvashattam volna, de magyarul néztem ki, szóval kivártam, amíg sikerült megvennem, és nagyon megérte! Imádtam az egészet, Annát, Cast és az Odaát fílinget, még letenni sem tudtam. Mindenképp a polcon a helye, szerencsére a második részre sem kell sokat várni.

Amik lemaradtak:
- Richelle Mead: Golden Lily – Csak azért, mert túl nyár eleje, és kiörömködtem már magam felette.
- Sarah Dessen: Altatódal – szintén, mint a Golden Lily, imádtam, de most nem listás.  
- George R. R. Martin: Sárkányok tánca – erről írtam is most, de nem azért hagytam le a listáról, hanem, mert mérges vagyok az íróra.
- Jill Hathaway: Mások szemével – nem volt rossz, sőt egész jó volt, de azért nem listás olvasmány
- Alyson Noel: Lúzerek és bálkirálynők – tetszett, két Tűz és Jég dala között olvastam, és kifejezetten pihentető volt. Meg persze rövid is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése