2013. szeptember 19., csütörtök

Rachel Vincent - Préda (Shifters #4)




Nehezen veszem rá magam három részesnél hosszabb sorozatok elolvasására, így igazából Rachel Vincent vérmacskás sorozata csak állt már egy ideje a polcomon, viszont most belevetettem magam. Az első három rész nem volt rossz, de a negyedik az, ami miatt ezennel kedvenccé avatom a sorozatot.  Innentől SPOILER-es lehet az első három részre nézve!
Két hónap telt el, Faythe tárgyalása óta, azóta nem látta a száműzött Marcot, így boldogan kíséri el Manxot a tárgyalására, mert közben összefuthat a kóborkájával. Csakhogy alig futnak össze Marckal, egy csapat gyanúsan szervezett kóbor üt rajtuk, ami önmagában is elég gondot okoz, de aztán Marc eltűnik, és minden a feje a tetejére áll….
Tehát ez a negyedik rész érte el nálam azt a hatást, hogy lélekszakadva kaptam az ötödik könyv után, mert egyszerűen annyira izgalmasak voltak a szálak, hogy muszáj volt tovább olvasni, ráadásul ennél a kötetnél történt az is, hogy kicsordult pár könnyem, ami nagy szó, mert már rég hatódtam meg ilyesfajta könyvön.
Az egész vérmacskás-alakváltós dolog nagyon jól le van írva, a politikai összeesküvéseket imádom, a véres-megbosszulós-szétkarmolós dolgokat meg annál is inkább. A főszereplő, Faythe kemény karakter a magam részéről nagyon imádom, még ha sokszor önző és forrófejű is, mert ettől sokkal valósabb az egész, nem is beszélve a falkáról, akik egytől-egyig a szívemhez nőttek. Minden szereplő jól ki van dolgozva, és bár Marcot nem szeretem annyira, mégis mindenkivel együtt aggódtam érte, a negatív szereplőket meg én is utáltam, és akit meg siratni kellett azt sirattam…
Végig lekötött a könyv, egyre-másra jöttek az akciójelenetek és az agyalnivalók, közben meg még a romantikus szálnak is lett egy nagy csavarja (aminek én nagyon örültem), úgyhogy a végeredmény egy szerintem tökéletes rész lett, amiben pont annyi van mindenből, amennyi kell, kivéve persze a nyitva hagyott dolgokat, mert ahhoz szükség van a következő részre, méghozzá most azonnal.
Mindenesetre még két rész van vissza a sorozatból (nem tudom, hogy a hatodik a vége-e, mert nem akartam kutakodás közben spoilerbe futni), de engem már most meggyőzött, hogy érdemes elolvasni őket.
Amit (nagyon) szerettem: a vérmacskák világát; Marc keresését, a hatalmi harcokat.
Nem szerettem: -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése