2013. szeptember 14., szombat

TOP5 könyv, aminek a megjelenésére várok 2013 őszén

Már rég írtam listát, úgyhogy itt egy, mondjuk mind angol megjelenés, amikről fogalmam sincs, mikor vagy egyáltalán megjelennek-e magyarul, de mindegy is, nekem angolul is jók. Sőt!



5. Simone Elkeles - Wild Cards (Wild Cards #1)
Talán már említettem, hogy Elkeles az egyik legkedvencebb íróm, így nagyon várom az új sorozatát, ami ezzel a kötettel fog indulni hivatalosan október 1-jén. A fülszöveg nem annyira különleges, de Elkelesben eddig nem csalódtam.

4. Veronica Roth - Allegiant (Divergent #3)
Október 22.-én jelenik meg az utolsó rész, A beavatott és A lázadó könyveket imádtam, így nagyon várom a trilógia befejező kötetét is. Sokféleképpen elképzeltem, hogy fog végződni, az biztos, hogy izgalmas lesz és addig lerágom a körmöm.

3. Marie Lu - Champion (Legend #3)
Bevallom itt el vagyok havazódva, mert csak a Legendát olvastam, viszont az annyira tetszett, hogy a második részt félretettem addigra, amíg együtt nem tudom olvasni mindhármat. November 5.-én jelenik meg, úgyhogy addig van időm újra átfutni az elsőt, belemerülni a másodikba, aztán végre elolvasni a befejező részt. 

2. Susan Ee - World After (Penryn &the End of Days #2)
Új szerelmem ez a sorozat, de ez nem jelenti azt, hogy nem várom nagyon-nagyon a második részt, elvileg november 19.-én jelenik meg, előtte viszont az első rész kijön magyarul november 15.-én, úgyhogy a tervben az van, hogy először magyarul az első részt, aztán angolul a második részt fogom olvasni. Alig várom!

1. Richelle Mead - The Fiery Heart (Bloodlines #4)
Szóval Mead és negyedik rész és Adrian szemszög... ezen nem tudok, mit ragozni, azonnal kell, de csak november 19.-én jelenik meg (egyszerre a World Afterrel, viszont egyértelmű, melyik élvez elsőbbséget, így az előzőleg írt terv füstbe megy, de majd megoldom). Imádom az egészet, viszont nem panaszkodom, mert ez már a második rész ebben az évben, megölelgetném Meadet a gyorsaságáért.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése