2013. november 27., szerda

Katie McGarry - Crash Into You (Pushing the Limits #3)

Talán feltűnik valakinek, hogy nem írtam még Katie McGarryről, pedig olvastam a Pushing the Limitset és a Dare You to-t is, csak arról volt szó, hogy nem érintettek meg annyira, hogy írjak róluk, de most, hogy megjelenik magyarul is az első rész (meg gondolom a többi is) röviden elmondanám, hogy semmi baj nincs az első két résszel, sőt nagyon jók, csak épp a trilógia harmadik része volt az, amelyiktől teljesen eldobtam az agyam.

Isaiah nagyon szeretne már végre kikerülni a "rendszerből" és normális életet élni, de ez elég nehezen megy, főleg amíg nincs tizennyolc. Egy illegális autóversenyen találkozik Rachellel, aki alaposan felborítja az egész életét. Rachel élete kívülről tökéletes, valójában viszont szinte megfullad a megfelelni akarástól a családjának. amikor megismerkedik a tetoválásos, piercinges Isaiah-val, minden megváltozik...

Ez Isaiah története, akit nagyon szerettem az első kötetben és sajnáltam a másodikban, épp ezért nem örültem annyira, mikor kiderült, hogy egy szendeszűz csajszit kap maga mellé, legalábbis a fülszöveg szerint. Csakhogy Rachel egyáltalán nem olyan, mint hittem, hanem igazán szerethető és aranyos, pont olyan, amilyen illik Isaiah-hoz. A többi karakter is nagyon jól sikerült, örültem, hogy újra láthattam Noah-t és Beth-t, főleg hogy utóbbit kicsit nem szerettem, de most rájöttem ezalatt a három regény alatt minden úgy történt, ahogy kellett.

A történet izgalmas, fordulatos és érdekes, nem voltak unalmas részek, viszont olvadósak annál inkább. Mostanában nehéz engem lenyűgözni a szerelmi szálakkal, de a kettejük közötti kémia kezdettől fogva megfogott magának, pedig még leírós szexjelenetek sincsenek, mint a mostanában divatos NA-okban, nem itt sima YA-ról van szó, és sokkal szexibb, mint amiket mostanában olvastam, egyszerűen imádtam az egészet.

Ami külön jó pont: a versenyzős részek, hogy azokat mennyire szerettem, és ahogy Rachel hozzáállt... Mindenfajta spoiler nélkül, ezt az egész trilógiát el kell olvasni, természetesen KELL magyarul és Katie McGarry bekerült az örök kedvencek közé, mert ez annyira, de annyira szuper könyv volt!

Amit (nagyon) szerettem: Isaiah-t; Rachelt; Isaiah-t és Rachelt; tiltott szerelem fílinget; Beth és Noah részeit;  az egészet!

Nem szerettem: belegondolva ilyen is van, azért az utolsó dolog a végén egy picit sok volt. De csak enyhén, nem vont le az élményből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése