2011. október 11., kedd

Lauren Barnholdt – Aces Up


Nagyon régóta el akartam már olvasni Barnholdtnak ezt a könyvét, és most végre lehetőségem adódott rá. A Sometimes It Happens és a One Night That Changes Everything után hatalmas elvárásokkal álltam neki.

A történet: a tizenhét éves Shannon Card, hogy ki tudja fizetni a főiskoláját, hamis személyivel vállal állást egy kaszinóban. Itt találkozik a jóképű Cole-lal, aki érdekes ajánlatot tesz a lánynak, azt akarja, hogy lépjen be az Aces Up nevű nem éppen a legtisztességesebb módszerekkel játszó pókerjátékosok közé. Shannon már az első estéjén nyer, és ahogy az éjszakák telnek, úgy merül mélyebbre a szerencsejátékok világába.

Igazából ennél sokkal összetettebb történetről van szó, ahogy az Barnholdtól el is várható, a pókeren kívül ott vannak a családi gondok, az új barátságok, az iskola és a szerelem is, tehát mindenféle, ami kellhet egy jó könyvbe, mégis nem igazán lett a kedvencem ez a regény. Lehet, hogy tényleg a túl magas elvárások miatt, de valamiért úgy érzem, ez a történet nem más, mint egy átlagos sztori, átlagos szereplőkkel.

A karakterek nem voltak túl különlegesek, valahogy egyiküket sem sikerült megszeretnem. Nem arról van szó, hogy nem jó a könyv, egyszerűen csak nem sikerült megfognia.

Amit szerettem: a viszonyt Shannon apja és Leonardo között; azt, ahogy Cole „elrabolja” Shannont; a bosszút.

Nem szerettem: hogy nem sikerült lenyűgöznie, többet vártam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése