2011. október 11., kedd

Natalie Palmer – Second Kiss


Mint szokásosan, most is először a borító (szerintem tök jó, egyszerű, mégis kifejező, szeretem az ilyet), csak aztán a fülszöveg miatt döntöttem emellett a könyv mellett, igazából még soha nem hallottam róla, csak megláttam és elkapott az érzés, hogy muszáj elolvasnom.

A történet narrátora Gemma, aki egészen kiskorától fogva együtt indul az iskolába a szomszéd sráccal, Jess-szel. Gemma és Jess legjobb barátok, mindent elmondanak egymásnak, a lány a kiszemelt fiújáról, Jess pedig alkoholista apjáról. Minden tökéletes is lenne közöttük, ha nem érne véget az iskolaév, ami azt jelenti, hogy Jess már gimis lesz, míg Gemma a középsuliban marad, és a fiú nélkül valahogy minden elromlik körülötte…

Igazából nem nyújtott semmi újdonságot ez a könyv, mégis szerettem olvasni, mert jól megragadt a tiniproblémákat, az első csók, a hűtlen barátnők és a népszerűtlenség kérdését, de közben komolyabb bajok – családon belüli erőszak, rák – is felmerültek. Gemma karakteréből sütött a korára jellemző zavarodottság, Jess pedig hihetetlenül empatikus szereplőnek bizonyult, szerettem.

A romantikus szál aranyos, de a problémák megoldása jobban érdekelt, egyszeri olvasást megért a történet, de nem hiszem, hogy túlzottan emlékezetes maradna.

Amit szerettem: Jess-t

Nem szerettem: -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése