2012. január 5., csütörtök

Tammara Webber – Good For You (Between The Lines #3)


Nagyon vártam a sorozatnak ezt a részét, így amint megjelent be is szereztem, hogy végre megtudhassam, mi lesz mindennek a vége. A könyv borítója szépen igazodik a többihez, azt hiszem, ez a kedvencem a festékfoltokkal, nagyon édes.

Tehát a történet ezúttal teljes egészében Reidről szól. Illetve Reidről és Doriról, akiknek a váltott szemszögéből látjuk a sztorit. Reid végre megvette magának az új Porschét, amit annyiszor emlegetett az előző kötetben, és szinte azonnal balesetet is okoz vele. A bíróság közmunkára ítéli, amit Dori, a férfiakkal bizalmatlan, közösségi tevékenységekben nagyon aktív lány felügyel majd. Dori már az első találkozáskor elhatározza, hogy nem hagyja magát elbűvölni a szívdöglesztő sztárocskától, Reid viszont nagyjából ennek az ellenkezőjére esküszik. Megpróbál áthatolni a lány pajzsain...

 Nagyon szeretem a sorozatokban figyelni a karakterek jellemfejlődését, és azt kell mondjam Reid fejlődése a három kötet alatt meglehetősen szembetűnő, olyannyira, hogy egy kicsit túl jó is lett, és sajnos elhagyott bizonyos személyiségjegyeket, amiket kedveltem benne. Persze nem mondom, hogy nem volt így is jó, de a kevesebb kicsit több lett volna, legalábbis szerintem. Ettől függetlenül Reid még mindig az egyik legjobb fiúkarakter, akiről mostanában olvastam, az ő története megérte az elmesélést. Doriról nem tudok annyi mindent felsorolni, kicsit tipikusnak tűnt az ő karaktere, és ő is túl jó volt, de talán csak Reid vélekedése miatt, egész szerethető lett a végére. Nagyon hiányoltam Brooke-ot a történetből, főleg Reid múltja miatt kellett volna többet szerepelnie.

A cselekmény szempontjából kicsit csalódott voltam, az első részt nagyon szerettem a filmforgatásos jelenetek miatt, mostanra azonban teljesen eltűntek ezek, szinte alig volt szó a színészetről, ami pedig hozzátartozott Reidhez. Nagyon sokáig tart, amíg Dori és Reid elérkeznek egy bizonyos ponthoz, addig kicsit untam a történetet, de aztán van egy jó fordulat, ami mindent megváltoztat a két szereplő között, onnantól izgalmasabb volt.

Összességében spoilerek nélkül annyit tudok mondani, hogy megérte elolvasni ezt a sorozatot, viszont ettől az utolsó résztől többet vártam, mint amit kaptam.

Amit szerettem: Reidet; a könyv humorát.

Nem szerettem: hogy Reid túlságosan megváltozott, ami elég valószínűtlennek hatott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése