2012. július 6., péntek

Annabel Monaghan – A Girl Named Digit


Aranyos a borítója, és a fülszövege is érdekesnek tűnt, ezért csaptam le erre a könyvre, holott inkább valami paranormálisat akartam olvasni.

Farrah-t vagy régi becenevén Digitet elrabolják, illetve csak megjátsszák az egészet, hiszen a szuperjóképű FBI ügynökkel, John Bennettel bujkál éppen Erre azért van szükség, mert a lány matematikai zseni, és véletlenül lefülel néhány terroristát, akik kiszúrják őt, így végül is nincs más választása, mint John társaságában az elrablását színlelni, közben pedig besegíteni a nyomozásba...

Először is, ezt a könyvet nem igazán lehet komolyan venni (ezt főleg azoknak mondom, akik hozzám hasonlóan sok FBI-os sorozatokat néznek), ugyanakkor a maga nemében nagyon is aranyos volt. A narrátor ugye Farrah, akinek a gondolatai eléggé poénosak, ráadásul folyton hangosan is kimondja a gondolatait. John meg egy fiatal (21) srác és egy komoly ügynök keveréke, így ők ketten együtt... tulajdonképpen elég hatékonyak, csak nem az elhihető módon. Ettől függetlenül vicces történetet kaptam, és a rejtvények is eléggé érdekesek voltak benne.

Szóval a szereplők szerethetőek, bár John nem lett a kedvenc férfi karakterem és volt, hogy Farrah is idegesítőnek mutatkozott, de a történetben volt elég akciójelenet, meg nem is olyan hosszú, hogy túlzottan unni lehessen, így elment egynek.

Amit szerettem: Digit matricagyűjteményét; mikor elmesélik a szülőknek, mi történt.

Nem szerettem: a végét, mert túlromantikázták. Ilyet komolyan csinál valaki?    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése