2012. július 14., szombat

Jennifer Echols – Such a Rush


Echols eddig minden könyvét elolvastam, és általában nagyon bírtam őket, de a legutolsó csalódás volt, így valamiért vonakodva kezdtem bele az újba, ráadásul egy szélfútta hajú lány a borítón? Tetszik, de kicsit már unom ezt a klisét. Ennyit a negatívumokról, mert különben szerettem.

Leah tizennégy évesen munkát kap a repülőtéren, innen ismeri Mr. Hallt, aki megtanítja repülni, három és fél évvel később Mr. Hall meghal, és az ikerfiaira Alecre és Graysonra marad a vállalkozása (a repülők reklámtranszparenseket húznak). Az azóta már pilótaként alkalmazott Leah jövője bizonytalanná válik, de Graysonnak tervei vannak vele. Megzsarolja a lány, hogy randizzon Aleckel, csakhogy ő Graysonért van oda...

Szóval tetszett, Leah egy lakókocsiparkban élő, szegény lány, akinek az anyja egy felelőtlen lotyó, a hírneve ennek megfelelően nagyon rossz, ami kihat Leah egész életére, még Mr. Hall fiai is azt hiszik, hogy volt valami „köze” az apjukhoz. Grayson először egy arrogáns előítéletes baromnak tűnik, de aztán hamar meg lehet szeretni, külön öröm, hogy nem a tökéletes srác, hanem nagyon is emberi, ettől sokkal valósabbnak tűnik. Alec az ellentéte, ő igazi jófiú, csakhogy gyanús, mert a jófiúk általában sosem annyira azok, itt egész érdekes volt, mikor kiderült, miért is kellene Leah-nak vele kavarnia.

Amit nagyon bírtam a könyvben az a repülés, és az egész hirdetésbiznisz leírása, valójában még sosem gondolkodtam el azon, hogy ez egy működőképes vállalkozás, Echols nagyon jól leírja, hogy is megy ez. Szerettem még, hogy volt normális története a regénynek, a szereplők valósak, szerethetőek, és mindegyik remekül ki van dolgozva.

Ami Echolsnál nem újdonság: az érzelmek megjelenítése hihetetlenül jó. Tökéletesen át lehetett érezni Leah helyzetét, és persze a fiúkét is. Van szó még bullyingról is, ami szintén felháborítóan és szívszorítóan élethű, de az írónő a romantikával is jól bánik. Nem tudok többet mondani, szerettem, jó volt.

Amit (nagyon) szerettem: a repülést; Leah haját; Grayson stílusát.

Nem szerettem: -  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése