2012. július 20., péntek

Lauren Barnholdt - The Thing About the Truth


Már megint egy szélfútta hajú lány a borítón. Különben Barnholdt könyvei jók szoktak lenni, tőle azt hiszem, hogy eddig csak az Aces Up nem tetszett, így mindenképp el szerettem volna olvasni. Meg különben is a címe egy Dessen könyvre emlékeztet.

A történet: Kelsey és Isaac az igazgatóiban ülnek, ugyanis volt valami balhé, amit egyelőre nem tudunk, viszont azt igen, hogy dühösek egymásra, és úgy tűnik a kapcsolatuknak vége. Aztán visszaröppenünk a múltba, ahol (váltott szemszöggel) elmesélik, hogyan is ismerkedtek meg. Mindketten egyazon napon kerültek új suliba, miután az előzőből kirúgták őket, Kelsey-t azért, mert átment „őrültbe”, Isaac-et meg az ezredik csínyért. Úgy alakul, hogy ők ketten egy új iskolai klubot alapítanak...

Szóval az a helyzet azzal a bizonyos igazsággal, aminek a végén ki kellett derülnie, hogy nem volt olyan nagy szám, mint azt az elején sejteti az írónő. Nem mondom, hogy ettől rossz könyv volt, ez inkább csak figyelmeztetés, nehogy valaki nagy durranásra számítson. Ugyanakkor a sztori jó. A váltott szemszögek tetszettek, ahogy a gyors váltogatások is, ezektől mindig olyan érzetem van, mintha még csak alig olvastam volna belőle, közben meg már elment a háromnegyed könyv.

Kelsey enyhén idegesítő, de alapjában véve normális főszereplő, természetesen semmit nem akarna egy olyan nagyképű sráctól, mint Isaac. Ráadásul bizonyos előző sulis dolgok miatt a szülei sem néznék jó szemmel egy új kapcsolatát. Isaac pedig képtelen beletörődni, hogy valaki ne szeresse őt, főleg ismeretlenül. Rá szenátor apjának elvárásai is nehezednek, már-már kényszeresn igyekszik rossz lenni emiatt. A mellékszereplők közt is akadt gyöngyszem, Marina volt a legjobb, igazi „teen-stalker” csaj, szerintem ő volt a legjobban megírva.

Szóval kedves, vicces, romantikus, valahogy mégsem lett kedvencem. Megérte elolvasni, de azért még nem kezdem keresni a helyét a polcomon, úgysem nyitnám ki még egyszer. Ettől függetlenül Barnholdtot szeretem, de akkor már inkább a Two way steet vagy a One Night That Changes Everything.

Amit szerettem: Isaac-et; Kelsey apjának viselkedését a sráccal; Miranda zaklatását.

Nem szerettem: hogy nem volt bumm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése