2012. augusztus 6., hétfő

Top5 egyedi srácok


Olyan régóta nem csináltam már listát, hogy úgy éreztem, egy ilyet muszáj összehoznom, főleg, hogy nemrég olvastam az Altatódalt és a Tisztákat is, ahonnét meríthettem ötletet. Tehát egyedi srácok, akik nem a tipikus szépfiúk, hanem van bennük valami nagyon különleges és emiatt különösen szeretem őket:

5. Sorensen (Margaret Mahy: Átváltozás)
Egy dadogós mégis macsó(nak látszó) boszorkányfiú ez önmagában is elég különös, és szeretem is ezt a srácot. Sorry romantikus, de azért nem viszi túlzásba, és ami még fontosabb nem akarja irányítani Laurát, hanem hagyja, hadd cselekedjen a lány (de azért besegít, ha kell). Plusz romantikus regényeket olvas.

4. Peeta (Suzanne Collins: Éhezők viadala trilógia)
Szerintem Peeta is különleges, benne az a legjobb, hogy nem az az erőszakos állat (már bocsánat), hanem szépen elvan a festményeivel meg a tortáival, mégis mikor akcióra kerül a sor, megteszi, amit kell. Akármi is van, ő amolyan megbízható srác, ami azért nem lehet elmondani mindenkiről.

3. Cricket (Stephanie Perkins: Lola and the Boy Next Door)
Különösen a kedvencem Cricket, aki egy magas, vékony srác hihetetlenül fura hegyes orrú cipőkben meg szűk szárú nadrágokban. A színek, amiket visel szintén egészen furák, ráadásul tudjuk, hogy már ahogy megy az is egészen egyedi. Ezen kívül Cricket romantikus, hűséges és képes normálisan beszélni az érzéseiről srác létére, amit ritka.

2. Bradwell (Julianna Baggott: Tiszták)
Egy srác, akinek madarak vannak a hátán? Mi ez, ha nem egyedi? Igaz, a könyvben annyira nem volt előtérben, mégis nagy hatást gyakorolt rám talán főként a lázadó volta miatt (a lázadók már Victor Hugo Mariusa óta a gyengéim). Simán megérdemli a második helyet.

1. Dexter (Sarah Dessen: Altató)
Annyira talán nem egyedi, de nekem mindenkori kedvencem Dexter a folyton lógó cipőfűzőivel, a szétszórtságával meg a hihetetlenül édes viselkedésével. Ráadásul egy emberről elmondható milyen annak alapján, ahogy a kutyájával bánik, és megnézve Monkey és Dexter kapcsolatát... szóval nem istenítem, csak ő az első és kész!

2 megjegyzés:

  1. Annyira egyet értünk Peetával kapcsolatban, hogy csak miattad el fogom olvasni a többi könyvet is, amit itt felsoroltál! ;)

    VálaszTörlés
  2. Helyes, sorban olvasd, úgy lesz az igazi :)

    VálaszTörlés