2012. október 10., szerda

Szöszök – új rovat!



Régóta gondolkodom ezen, mert annyi szösz van, amit szeretek megosztani, viszont nincs kedvem sokat írni, úgyhogy ezek ilyen miniposztok lesznek mindenféle könyves hírekkel, amik remélhetőleg elég érdekesek ahhoz, hogy más is tudni akarjon róluk.

A mostani szöszöm a Foretold című novelláskötet, amit – mint Richelle Mead rajongónak – muszáj volt beszereznem, mert van benne egy cuki Rose-Dmitrij novella, akit nem hagyhattam ki.

Richelle Mead: Homecoming
Rose és Dmitrij hazalátogatnak Dmitrij családjához, akik nagy bulit szerveznek, hogy megünnepeljék, hogy kedvenc testőrünk nem striga többé, csakhogy attól még, hogy ő nem az, egy másik ólálkodhat a környéken...

Szóval nekem tetszett, már érdemes beszerezni a kötetet, de kedvcsinálónak mondom, van benne egy nagyon jó Simone Elkeles novella is, és bár a többit még nem olvastam, akad történetecske Laini Taylortól, Meg Cabottól, Kami Garciától és Carrie Ryantől is.

2 megjegyzés:

  1. Szia honnan tudtad beszerezni ? Mert,én mindenhol kerestem de nem találtam . Nagyon megköszönném ha értesítenél itt:)! Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  2. Szia ! Ha tudnál segíteni abban , hogy hol tudnám beszerezni a könyvet akkor léci írj rám a peter.eszter.13@gmail.com-ra . Előre is nagyon köszönöm !:)

    VálaszTörlés