2012. október 30., kedd

Újabb szöszök!



Mostanában rákaptam a novellákra, mivel most jelent meg a Denazen sorozat második része (már olvasom!) először a hozzá való kis pár oldalas cukisággal kezdem:

Jus Accardo – Untouched (Denazen #1,5)
Kale és Dez felkutatnak egy Six lányt, akit próbálnak felvilágosítani a Denazenről. Végül elcsalják a vidámparkba, ahol nem minden úgy alakul, ahogy szeretnék. Rövid, vicces, akciódús novella idegesítő függővéggel, de azért érdemes elolvasni, főleg, mert Kale szemszögéből játszódik, és Kale gondolatai elég poénosak.

Igaz, a Delírium folytatása a Káosz megjelent már, nem hagyhattam ki ezt a rövidke kis írást, ami a két kötet között játszódik, és nagyon jól sikerült:

Lauren Oliver – Hana (Delirium #1,5)
Ha valaki kíváncsi, mi lett Hanával, akkor ebből a kis szösszenetből megtudható. Nem akarok semmit mondani róla, lehet tovább olvasni a sorozatot enélkül is, de ezzel együtt teljesebb az élmény. Szerintem érdekes, mi köze Hanának a cselekményhez.

Végezetül pedig:

Sarah Dessen – Infinity
Kábé kistányérnyi szemeket meresztettem, mikor megtudtam, hogy Dessennek létezik ez a kis novellája, ami egy névtelen tinilányról szól, aki próbálja legyőzni a rettegését a körforgalomtól, amiben segítségére van a barátja is. Rövid, de velős, és hamisítatlanul Dessenes történet, fanoknak (mint én) kötelező.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése