2012. október 8., hétfő

E. Lockhart – The Boy Book (Ruby Oliver #2)



Mivel tetszett az első rész, át is tértem a másodikra, mert meg akartam tudni, hogyan tovább. Meglepődtem, mennyivel szimpatikusabb a borító, de igazából nem érdekelt annyira, mert a sztori folytatását akartam. És nem csalódtam. Innentől SPOILER-es infók lesznek az előző részre nézve.

Tehát ott tartottunk, hogy Roo kiközösített lett, miután a barátnője, Kim lenyúlta a pasiját Jacksont, amibe a lány nem tudott belenyugodni, így elcsattant egy csók, amiről Kim tudomást szerzett, kiteregette a pasilistát és Roo-t elkönyvelték lotyónak. Ez eléggé megviselte ahhoz, hogy a következő évben eldöntse, nem fog pasizni, csakhogy fiúkból még mindig több van a környéken a kelleténél, és Kim is elment Tokióba, Jackson pedig mintha újra érdeklődne Roo iránt...

Amit nem nagyon szerettem az előző részben az a történet stílusa volt, amit csak nehezen tudtam megszokni, és ami most – vagy, mert akklimatizálódtam, vagy mert eredeti nyelven nem vészes – cseppet sem zavart. Igaz, Roo neurotikusabb, mint valaha, de végre túllépett az idegesítő Jackson imádatán, és normális dolgokkal kezd foglalkozni, amitől sokkal szimpatikusabbá válik. Ebben a részben többet kapunk Meghanből, akit nagyon bírtam, Hutch-ból, aki szintén nagyon jófej, és Noelből, aki a kedvencemmé ugrott elő.

Jó volt, hogy a történetszál nem olyan ugrálós, mint az előző részben, itt viszonylag lineárisan haladunk, amitől élvezhetőbb a sztori, de azért a terápiákra is jut idő. Végre körvonalazódni látszik, hogy ki is lesz Roo igazi pasija, meg hogy hogyan alakul a Kim rész, ráadásul a vége elég szálat hagy nyitva ahhoz, hogy kelljen a harmadik kötet is.

Amit szerettem: Noelt; Hutch-ot; Roo szüleit (akik különben őrültek)

Nem szerettem: hogy Roo mindenáron békülni akar Kimmel, holott az a csaj egy ....  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése