2011. november 23., szerda

Filmajánló – Hajnalhasadás 1. rész

Az Alkonyat filmek nem igazán tartoznak a kedvenc filmjeim közé, láttam mindegyiket többször is, ezért nyilvánvalónak tűnt, hogy nem hagyom ki a Hajnalhasadást sem. Leginkább az lepett meg benne, hogy tetszett.

A történet: a régen várt lépés következik Edward és Bella életében, végre összeházasodnak. Mindenki boldog, kivéve Jake-et (meg Irinát, de ebben a részben nincs jelentősége), aki még mindig Bella után emészti magát. Az esküvő után Edward nászútra viszi Bellát, ahol a lány pár nap után szinte lehetetlen dolgot észlel önmagán...

Szóval a film Stephenie Meyer azonos című könyvéből – annak is az első feléből – készült, de azt hiszem, ezt mindenki tudja. Igazából nem voltak nagy elvárásaim a Hajnalhasadással kapcsolatban, biztos voltam benne, hogy az esküvői jelenet jó hosszú lesz, és így is volt, viszont egészen jóra sikerült. Bella ruhája nagyon szép, bőven el tudtam bámészkodni magam rajta. Ráadásul azt kell, mondjam, Esme szigetéért még meg is érné vámpírrá változni, az a sziget a házzal nagyon gyönyörű volt. Biztos vagyok benne, hogy aki olvasta a könyvet is, nem bánta, hogy benne volt a filmben a nászéjszaka jelenet az ágytámlával meg a tollrepkedéssel, valahol ezután kezdtem kicsit unni a dolgokat, de aztán hazamentek és jöttek a Jake jelenetek, amiket bírtam.

A farkasok még mindig úgy néznek ki, mint eddig, viszont már beszélgetnek fejben, ami elég cuki volt, a Bella kinézetében történt változás – mármint a nászút utáni, és az utolsó jelenetbeli külsejéhez képest – igazán szembeszökő, ezt jól megcsinálták, de az abszolút kedvencem a Jake-Renesmee jelenet. Nem számítottam rá, hogy ilyen lesz, igazából erre voltam a legkíváncsibb, és nem csalódtam.

Voltak dolgok, amiket kifejezetten nem szerettem, de ezek részletezésétől most eltekintek, ahogy a film közben sem akartam fennakadni rajtuk, viszont az biztos, hogy a Hajnalhasadás bőven felülmúlta a várakozásaimat, szerintem a legjobb film volt az eddigiek közül, talán akkor lehetett volna jobb, ha egyben leforgatják az egész könyvet.

Amit szerettem: mint említettem Jake és Renesmee pillanata volt az egyik kedvencem; aztán talán Edward véres szájjal, egyszerűen már muszáj volt látni a véresszájú ragadozót a mártírképű tökéletes úriember mögött, elvégre mégiscsak egy vámpír, még ha csillog is.

Nem szerettem: mivel nem voltak nagy elvárásaim, különösebb csalódást semmi nem okozott.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése