2013. január 24., csütörtök

Colleen Houck – Tiger’s Destiny (A tigris átka #4)



Helyesbítenem kell magam a korábbiakat illetően, mert fogalmam sincs, miről fog szólni az a bizonyos ötödik rész, amiről eddig csak annyit tudni, hogy lesz, de a Tiger’s Destiny nagyon úgy tűnik, hogy zárókötetet a sorozatnak. Innentől SPOILER az előző részekre!

A harmadik rész úgy ért véget, hogy Lokesh elrabolta Kelsey-t, most Kelsey-nek okosnak kell lennie, hogy húzza az időt, míg a hercegek rátalálnak, úgy tesz, mintha áttért volna a sötét oldalra, ám a Lokesh-sel való esküvőjét meghiúsítják a tigrisek, és miután kiszabadítják Kelsey-t, elindulnak az utolsó küldetésükre...

Annyira fejlődő tendenciát mutat ez a sorozat, hogy ezt a kötetet már nagyon bírtam, jó előre megsejtettem, mi lesz az utolsó küldetés, és sikerült eltalálnom, főszereplőinknek időutazást kell tenniük, hogy a múltban teljesítsék be a végzetüket. Tényleg a legjobban sikerült kötet, főnixekkel, démonokkal és persze egy nagy, gonosz elleni háborúval, nem is beszélve a meglepetésszereplőről, akit már első látásra felismertem. Külön elismerés az írónőnek, amiért nem maradtak vakfoltok a történetben, minden aprólékosan el lett magyarázva, mégsincs túlbonyolítva, kerek lett az egész.

A jellemeket illetően sajnos nincs fejlődés, Kelsey még mindig ugyanolyan, mint volt, de legalább sikerült megkedveltetni az olyan jelenetek során, ahol nem volt totál ésszerűtlen a viselkedése. Bármennyire is nem szerettem, az írónőnek annyira jó keretet sikerült hozzá írnia, hogy kifejezetten élveztem a könyvet, és megbocsátottam a folyamatos és visszatérő romantikus-nyavalygós jeleneteket.

Szóval nem tudom, miről fog szólni az ötös kötet, de ezzel a résszel szerintem minden normálisan le lett zárva, kaptam egy nagy, nyálas esküvős jelenetet a legvégére, a Főgonosz megkapta a kiérdemelt jutalmát meg minden ilyesmi, most mégis fúrja az oldalamat a kíváncsiság, mi szükség ötödik részre. Nyilván azt is muszáj lesz elolvasnom.

Amit szerettem: a főnixeket; a csavarokat; a drámaibb jeleneteket, amik most nagyon jól sikerültek; az időutazást; Kelsey és Lokesh esküvőjét (ezt különösen); a meglepetésszereplőt, a „két istennőt”; tényleg sok mindent...

Nem szerettem: esküvős jelenet, oké kiegyeztem már a romantikus szállal, de ez az esküvő tényleg nem kellett volna.   

24 megjegyzés:

  1. Szia!
    Az én oldalamat is furja a kiváncsiság és nagyon szeretném (szeretnélek ha meg monddanád) kelsey végül kit választ mert akár hol néztem nem kaptam rá választ.
    Léci segits nekem benne :)
    Köszi fruzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Csak rejtélyesen megfogalmazva - és más ne olvassa, mert SPOILER!!!! - szóval a főhősnők ritkán választják a másodiknak felbukkant srácot (sőt, szerintem soha nem azt választják).

      Törlés
    2. NAGYON NAGYON NAGYON KÖSZÖNÖM!!!!( legszivesebben akkora cuppanos puszit kapnál még így ismeretlenül is)
      Fruzsi

      Törlés
  2. Am első kérdés, az esküvős kérdésnél mikor kérdezték, hogy Kelsey kihez ment feleségül ezt vegyük szó szerint v szarkazmusnak ?
    2. Ha Kelsey hozzá ment az egyik herceghez akkor mi lett a másikkal ??
    Amúgy én is irtóra kíváncsi vagyok h mivel fogja zárni az írónő a történetet...bár még nem olvasta a 4.részt ..de ami késik nem múlik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szó szerint :) A másik tigrisnek meg más lett a végzete :)

      Törlés
    2. Szerintem ha visszamentek a múltba akkor Kishan Lokesh lányával jön össze

      Törlés
  3. Mi a 4. rész címe?:)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Hol tudtad megszerezni magyarul?? Vagy angolul olvastad?
    Előre is köszi! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    ám kajak hol szerezted meg a 4. részt?? *-*

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nem tudod, hogy mikor jelenik meg ez a könyv magyarul?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem, érdeklődj a Könyvmolyképző kiadó facebook oldalán:
      https://www.facebook.com/vorospottyos?fref=ts

      Törlés
  7. czinegéné gabriella2015. január 8. 19:26

    Én is olvastam. Nem tudtam letenni igaz én tableten olvastam. :) már nagyon várom a 4. részt mert azóta se találtam olyan könyvet ami ennyire lekötött volna.

    VálaszTörlés
  8. ha jól tudom most ősszel jön ki magyarul

    VálaszTörlés
  9. Szia ! Mikor fog megjelenni a 4. rész magyarul ?

    VálaszTörlés
  10. Mert sokan írták ,hogy ősszel de még mindig nem jött ki !

    VálaszTörlés
  11. Szia! De akkor most mikor jön ki magyarul a 4.-rész?

    VálaszTörlés
  12. Nem tudtok esetleg egy rajongói forditast? Mert szokott néha lenni és PDF ben le lehetne tölteni...? olyannyira el szeretném olvasni végre *.* szóval ha van valami infó, szóljatok lécci! Köszi :)

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok! Mikor jelenik meg magyarul a 4.rész?:)

    VálaszTörlés
  14. Erre én is nagyon kíváncsi lennék! A világ létező összes oldalát végigolvastam, de használható infót nem találtam.

    VálaszTörlés
  15. szia esetleg nekem is tudnál segíteni angolul hol tudnám letölteni a választ előre is köszi :D

    VálaszTörlés
  16. Szia en is szeretném elolvasni nagyon várom a 4- díj reszt így ha valaki le töltötte vagy tudja hogy honnan lehet légyszi irjon es elore is nagyon nagyon szépen köszönöm

    VálaszTörlés