2013. január 10., csütörtök

Colleen Houck – A tigris átka



Karácsonyra kaptam a könyvet, és nagyon örültem neki, mert már kinéztem a boltban, csak eltántorított, hogy öt részes sorozatról van szó, így gondoltam, még várok vele. Ez nem jött be.

A történet: Kelsey nyári munkára jelentkezik egy cirkuszba, ahol hamar felfigyel a gyönyörű fehér tigrisre, Renre, akiről hamar kiderül, hogy egy elátkozott herceg, akinek szüksége van a lány segítségére...

Igazából fogalmam sincs, mennyire tetszett ez a könyv, mert igaz, hamar végeztem vele, azért maradtak kétségeim, ez főként a szerelmi szál miatt volt. Kelsey alapból kicsit idegesítő főszereplőlány, de miután rájön, hogy szerelmes, totál ésszerűtlenül kezd viselkedni, amivel az agyamra ment. Ren a tigris/pasi pedig jófej lenne, ha nem menne át nyálas-szerelmesbe, nem tudom, hogy sikerült az írónőnek elérnie ezt, de nem szerettem a romantikus vonalat egyáltalán.

Ugyanakkor a történet jó, Indiában játszódik, amiről jó sok háttér-információt kapunk, látszik, hogy az írónő mindennek normálisan utánanézett, még az sem zavart, hogy kábé két oldalanként ettek valamilyen helyi ételt, hogy gasztronómiailag is okosodhasson az olvasó, én szeretem az ilyen kis pluszokat. Tehát a kalandos szál tetszett, bár enyhén Indiana Jones utánérzést keltett bennem, mégis voltak eredeti megmozdulások, amiket nagyon bírtam. A mitológiai lényekkel is jó volt találkozni, meg persze megfejteni a nyomokat, amik nagyon jól meg vannak csinálva. Csak ugye ne lett volna a szerelem szál, és a könyv befejezése, ami teljesen értelmetlen cselekedet Kelsey részéről (főleg a későbbieket nézve, olvasásban épp két könyvvel előrébb tartok a sorozatban).

Mindenesetre elvileg négy nagy küldetést kell teljesíteni, és el kell pusztítani a gonosz Lokesh-t is, hogy teljesen megtörjék az átkot, ebből egy küldetés sikerült az első kötetben megcsinálni eddig, viszont az olyan jó lett, hogy kíváncsi voltam a folytatásra is, ami a Tiger’s Quest címet viseli.

Amit szerettem: Rent tigrisként, mert egyszerűen imádnivaló; a kaland kidolgozását.

Nem szerettem: a romantikát, mert túl van bonyolítva, ráadásul Rennek tesója is van a szerelmi háromszöghöz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése