2011. november 14., hétfő

Becca Fitzpatrick – Crescendo (Hush, Hush #2)


Valójában nem nyerte el a tetszésem ennek a sorozatnak az első része, aminek talán csak a borítóját kedveltem, így nem is terveztem elolvasni a többi kötetet, viszont az egyik kedves ismerősöm nagyon ajánlotta a harmadik részt, a Silence-t, ezért úgy döntöttem, belevágok a második részbe. Innentől SPOILERT tartalmazhat az első részre nézve.

Tehát Patch és Nora már vagy két hónapja jól elvannak, Vee Rixonnal randizgat, így minden okésnak látszik, kivéve, hogy mégsem az. Az arkangyaloknak nem tetszik, hogy Patch visszakapta a szárnyait, ezért a srác óvatos, nehogy elszúrjon valamit, csakhogy Norának nem igazán tetszik a helyzet, hiszen ő tálcán kínálja a szerelmét, Patch pedig elhallgat dolgokat, ezért Nora úgy dönt, mindennek vége köztük. Persze hamar megbánja a döntését, de nem enged a szakításból, amíg meg nem oldódik néhány dolog, csakhogy egyre több a zűr. Felbukkan egy régi ismerőse, aki meglehetősen gyanúsnak tűnik, ráadásul látni véli a halottnak hitt apját is...  

Aminek legjobban örültem ennek a könyvnek a kapcsán, hogy volt benne cselekmény. Az első rész nálam elvérzett, amikor egy csomó oldalon keresztül nem történt semmi, viszont a második kötetben egész sok szál van, amin lehet agyalni. Eléggé idegesítő, hogy Nora nem nyomoz eleget, és nagyjából mindent elszúr, de végül is kiderült a könyv végére, aminek ki kellett derülnie. Ezért jár egy pluszpont a történetnek, hiszen volt olyan dolog, amire nem jöttem rá magamtól. A romantika Patch és Nora között kicsit sok, még úgy is, hogy elvileg szakítottak, de kerekedtek belőle jó jelenetek, szóval nem vészes annyira.

Az egész könyv hatalmas függővéggel zárul, úgyhogy jó, ha kéznél van a következő kötet, amiről azt hallottam mérföldekkel jobb, mint az első két rész. A magam részéről már a Crescendo is öt pontot kapna azon a mérlegen, ahol a Hush, Hush csak kettőt, szóval tényleg kíváncsi leszek a Silence-re.

Amit szerettem: Patch minden jelenetét, cuki; a verekedést Marcie és Nora között; a nagy akciójelenetet a könyv végén.

Nem szerettem: Norának vannak borzalmasan hülye pillanatai, amikor legszívesebben fejbe vágnám. 

1 megjegyzés: