2011. augusztus 15., hétfő

Melissa Marr – Törékeny örökkévalóság


Két dologban voltam biztos, amikor a kezembe vettem a Tündérvilág harmadik kötetét. Az egyik, hogy ez eddigi legszebb borítója ennek a kötetnek van, a másik, hogy a fülszöveget nem kellett volna elolvasnom. Komolyan, a fülszöveg konkrétan az egész könyv cselekménye összemixelve egy részlettel a történetből. Ez elég nagy csalódás volt olvasás közben, mert nem nagyon értek meglepetések. Innentől SPOILER-t tartalmaz az előző két kötetre nézve.

Aislinn és Seth igyekszik boldog lenni, de nem igazán működik úgy, hogy Seth még mindig halandó, és mivel Keenan, Donia és Niall is visszautasítják az emberi törékenységébe beleunt Seth kérését, a fiúnak valaki mást kell találnia, hogy tündérré válhasson. Elhagyva Ash-t felkeresi Sorchát, a Magas Udvar királynőjét, aki elzárkózva él a birodalmában és eléggé magányos, mígnem Seth el nem nyeri a rokonszenvét. Beleegyezik a fiú kérésébe bizonyos feltételekkel. Közben a Seth eltűnésén megbántódott Ash-nek egyre nehezebb ellenállnia Keenan csábításának, de nem csak ez a baj, a tündérudvarok közötti béke megint csupán egy hajszálon függ…

Tehát végre képet kaptam a negyedik tündérudvarról is, aminek nagyon örültem, bár a Magas Udvar az, amelyik eddig a legkevésbé tetszik. Sorchát valahogy nem kedveltem meg, a kapcsolatot pedig közte és Seth között kicsit furának találtam. Amúgy a karaktereknek megint nem sikerült túlzottan megszerettetniük magukat a korábbiakhoz képest. Ash-t továbbra is nehezen viselem, Keenan alaposan lecsúszott a lista aljára, és Seth is túl rendes még mindig. Viszont szerencsére ott van Niall és Donia, akik szépen elviszik a történetet a többiek nélkül is, az ő tündérudvaraik a kedvenceim.

Az az igazság, hogy picit untam ezt a részt, mert történetileg jóformán csak állunk egyhelyben, a háború, amit a hollólány, Bananach próbál kirobbantani még nem érkezett el, de remélem, hogy afelé tartunk. Az biztos, hogy olvasni fogom a következő kötetet is, de a sorozat nincs a kedvenc könyveim listáján.

Amit szerettem: a tündérudvarokat, Niallt; Doniát.

Nem szerettem: Ash-t

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése