2011. augusztus 12., péntek

Melissa Marr – Veszélyes álmok


A kötet a Veszélyes játék folytatása, az előző rész után nem nagy kedvvel álltam neki, de ha már ott volt a polcon, lehetetlennek tűnt figyelmen kívül hagyni. A borító nekem jobban tetszik, mint az előző köteté, ahogy a történetet is szívesebben olvastam. A továbbiak SPOILERT tartalmaznak az előző kötetre nézve.

Tehát a Nyári és a Téli Udvar nagyjából megbékélt egymással, ez sajnos nem tesz jót Irialnek és tündéreinek. Irial a Sötét Udvar királya, hogy megerősítse a népét, szüksége van egy alkalmas halandóra, akin keresztül táplálni tudja a tündéreit. Ez a személy az előző részből megismert Leslie lesz. A lány a borzalmas múltját szeretni feledni, úgy érzi, egy tetoválás segíthetne talpra állnia, Leslie Irial jelét választja ezzel köteléket fonva kettejük közé. Csakhogy Irial nem számol Niallel, aki időközben közel került Leslie-hez, és mindenáron meg akarja akadályozni, hogy a lány a Sötét Udvar hatása alá kerülne.

A történet második része mérföldekkel jobb az előzőnél. Bár a főszereplőlányt megint nem sikerült megkedvelnem, Irial és Niall viszont a kedvenceimmé váltak. Seth és Keenan az előző részből simán elbújhatnak mögöttük, az új fiúk nagyon jó karakterek. Külön szerettem, hogy mindkettejükre másképp volt hatással a szerelem, és bár egyikük sem tökéletes, könnyen kedvelhetőek.

Megint nagyon szerettem a tündéreket, jó sokat megtudhattunk a Sötét Udvar működéséről, ez remekül van leírva. Az előző kötet szereplői sem tűntek el, Ash, bár nem szerepelt sokat, megint überidegesítő volt, ahogyan Seth is hozta a már megismert extrarendes formáját. Leginkább még Niall és Irial kapcsolatát szerettem a történetben, mert bár egymás ellen voltak Leslie miatt, mindketten törődtek a másikkal, a könyv vége pedig nagyon jó volt, imádtam, és alig vártam, mi lesz a harmadik kötetben ebből a fordulatból. Keenan az előző kötethez képest eléggé leírta magát, de még mindig bírom, hogy nem tökéletes király, hanem egy sunyi kis dög, ilyen szempontból remekül van ábrázolva.

A lényeg, hogy kedvet kaptam a folytatáshoz, amiben ha jól tudom ismét a Keenan-Aislinn-Seth háromszög lesz előtérben, és végre a negyedik tündérudvar is bekerül a történetbe.

Amit szerettem: Niallt, Irialt, a tündéreket.

Nem szerettem: Ash-t és Keenant.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése