2011. augusztus 15., hétfő

Simone Elkeles – Rules of Attraction - A vonzás szabályai


Amikor először elolvastam a Perfect Chemistryt, már akkor tudtam, hogy a második rész nekem sürgősen kell, így berendeltem Elkeles összes könyvével együtt. Természetesen nem bántam meg, vannak olyan könyvek, amikre öröm pénzt kiadni.

Ezúttal a középső Fuentes testvér, Carlos az egyik főszereplő. Két év telt el azóta, hogy Alex nagy nehezen kilépett a Latino Bloodból, Carlos, Louis és az édesanyjuk pedig visszamentek Mexikóba. Mivel Carlos rossz társaságba keveredett odaát, Alex magához költözteti öccsét. Kiara Westford, az autómániás jó kislány kapja a feladatot, hogy az új diák, Carlos segítője legyen, próbál annak ellenére is segíteni neki, hogy a srác nem akarja. Amikor Carlos drogügyletekbe keveredik kénytelen Kiaráékhoz költözni, de a bandaügyekből így sem tud kimaradni, ráadásul minden észérve ellenére Kiarától sem tudja távol tartani magát.

Irreálisan bele vagyok szerelmesedve ebbe a trilógiába, úgyhogy nehéz bármit is kifejtenem rajongás nélkül. Egyszerűen imádom az egészet úgy, ahogy van. Carlos személyisége nem ér fel Alexéval, de annyira hasonlítanak, hogy akárki megmondhatná, hogy testvérek, Carlos sokkal nyersebb és zárkózottabb, mint Alex volt annak idején, így Kiarának nehezebb dolga van, mint Brittanynek volt, viszont Kiara erősebb karakter is Brittanynél. Szerettem Brittanyt, de Kiara az egyik kedvenc lányszereplőm. Nem az a klasszikus szépség, inkább túrázni és autókat szerelni szeret, ráadásul óriási pólókban meg sportcipőkben jár, mégis maximálisan ki tudja használni az adottságait. Különösen szeretem azokat a részeket, ahol Carlosszal szemben teszi ezt.  

Cselekményileg nem volt annyira kiélezett, mint az előző kötet, itt is voltak durva, megoldhatatlannak látszó dolgok, de valahogy könnyebbnek tűnt ezek megoldása, viszont ez nem von le a könyv értékéből, egyszerűen zseniális az egész. Külön öröm, hogy Alex és Brittany is szerepelnek, így beleláthatunk az ő életükbe is. A mellékszereplőket muszáj még kiemelnem, mert nagyon bírtam őket. Tuck, Kiara meleg legjobb barátja az egyik kedvencem, a másik pedig Kiara apja, aki szintén egy hihetetlenül jófej karakter.

Rosszat nem tudok és nem is akarok mondani, kedvenc könyvekről valahogy nehéz lenne. Az biztos, hogy akárhányszor olvasom, élvezem a történetet, és alig várom a harmadik részt, amiben Louis lesz a főszereplő.

Amit (nagyon) szerettem: Alex és Carlos beszélgetéseit; Alex és Brittany jeleneteit; amikor Kiara teleragasztja sütimágnesekkel Carlos szekrényét; Carlos és Brandon jeleneteit… mindent!

Nem szerettem: -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése