2011. május 21., szombat

Filmajánló - A lány és a farkas


Nagyon vártam ezt a filmet, mert a trailer tetszett még az erősen Alkonyatos beütés ellenére is, szóval lelkesen vetettem bele magam a megtekintésébe.

Őszintén megmondom, a könyvet nem olvastam végig, mert nekem borzasztóan unalmas volt, így úgy veszem, hogy film jobban tetszett, mert azt legalább végignéztem. A szereposztás kedvemre való, a főszereplőt Valerie-t Amanda Seyfried játssza, akit leginkább a Mamma mia!-ban szerettem meg, a főszereplő srác Peter pedig pontosan olyan, amilyennek lennie kell.

Maga a történet: Valerie egy kis faluban él, amit egy vérfarkas tart rettegésben, néha el-elfogyaszt valakit (jobb esetben a neki kitett háziállatokat), amíg a falubeliek meg nem elégelik a dolgot, és hajtóvadászatot nem kezdenek indítani a farkas ellen. Megérkezik Solomon atya (Gary Oldman, szerintem egész jól játszotta a szerepét, utáltam kezdettől fogva), aki közli mindenkivel a vérfarkas emberi alakban köztük él, mire megindul az egymásra mutogatás és a nyomozás. Nem mondok többet, mert nem szeretnék semmit lelőni.

Összességében nem volt rossz a film, bár volt pár jelenet, amit szívesen kivágtam volna, mert untam, amíg be nem indultak a normálisan a dolgok, viszont azt kell mondanom, sikerült átvernie a filmnek, mert végül nem az volt a farkas, akit én gyanítottam. Talán én voltam a lomha agyú, de nem arra a személyre gondoltam, ezért piros pont jár a történetnek. Tetszett még a szerelmi háromszög, ami kialakult (habár nyilvánvaló volt, mi lesz a vége, de attól még szeretem a szerelmi háromszögeket), és a háttértörténet is, aminek volt értelme. Szerintem érdemes megnézni, plusz úgysem lehet abbahagyni, amíg nem tudjuk meg ki a farkas.  

Amit szerettem: amikor Henry és Peter összedolgoztak; azt, hogy nem tudtam, ki a farkas; a miért-olyan-nagy-a-szemed-nagyi? jelenetet

Nem szerettem: hogy a farkast, mintha láttam volna az egyik Twilight filmben (elég nevetséges volt); hogy az emberek nehézfejűek voltak; hogy sok helyen unalmas volt. 

1 megjegyzés:

  1. Te kire gondoltál, ki a farkas? Én szentül meg voltam győződve, hogy Peter lesz, de keresztül húzták a számításaimat, mikor az erdőben összetalálkoztak. Barátnőm a Nagyira gyanakodott, ami nekem abszurd volt, szóval csak kiröhögtem. xD
    Viszont, képzeld, én tökre benzétem, mikor a pap, vagy ki a csuda - Salamon - jött, és elmeséle a történetet az ő farkasukról, és mondta, hogy levágta a farkas kezét, és mikor hazament, akkor a felesége karja is hiányzott, ezért megölte. Mondom, mi??? Miért? Mert én nem arra gondoltam - amire barátnőm rögtön -, hogy a nő volt a farkas, hanem arra, hogy a farkas így vett revansot, és azért, mert megcsonkította őt Salamon, ő is ezt tette a feleségével. :D Na, mindegy - a lényeg, hogy én végig azt vártam, hogy kiderüljön, a nő mégsem volt farkas. xD Amúgy nem számítottam arra, hogy ki lett a farkas, pedig általában jól felfigyelek a megbúvó dolgokra, de most jól megvezettek - gondoltam, lehet, hogy ez egyszer nem bonyolítják túl... de nem bántam, hogy mégis megtették, így lett számomra tetszetős a film. :)

    VálaszTörlés