2011. július 7., csütörtök

Allison van Diepen – The Oracle of Dating

Többen ajánlották ezt a könyvet, úgyhogy beszereztem, hogy elolvashassam. Kicsit aggódtam, hogy elcsépelt lesz a témája, de legnagyobb meglepetésemre szórakoztatóbb volt, mint amit a borítóról kinéztem.

A főszereplő Kaylának titokban egy „The Oracle of Dating” nevű weboldala van, ahol alig pár dollárért hasznos tanácsokat ad olyanoknak, akiknek randitippekre van szüksége. Bár ő maga megfogadta, hogy nem randizik a gimi alatt, rengeteg tapasztalata van, köszönhetően a szakirányú könyveinek, mozgalmas szerelmi életű barátainak, vagy épp a nővérének, aki mindig a rossz férfihoz vonzódik. A fogadalma ellenére Kayla mégis egyre többet érez a művész Jared iránt, de a weboldala nem sokat segít, most az egyszer képtelen kiigazodni egy srácon.

Elsőre nem igazán tetszett a sztori alaptörténete, de hamar rájöttem, hogy ez kifejezetten jó. Amit nagyon bírtam, azok Kayla blogbejegyzései és segítségnyújtásai voltak, hiszen tényleg hétköznapi problémákban segített meglehetősen jól. Szerettem, hogy Kayla nem hitte magáról, hogy tévedhetetlen, emiatt, és egyéb élethű tulajdonságai miatt könnyebben azonosultam vele.

A szereplők mind elég realisztikusak voltak. Bírtam Kayla barátait, Jaredet, de még Evgeneyt is, de legjobban Kayla növérének történetei tetszettek a rossz randikról, amiket megtapasztalt. Annak ellenére, hogy a cselekmény leginkább kimerül a tinirandizás fajtáinak és problémájának kielemzésében, plusz abban, összejön a főhős a kiszemelt sráccal, élveztem a könyvet. Könnyed, humoros írás, még a második kötet elolvasására is kedvet kaptam.

Amit szerettem: mindent, amit az Oracle of Datinghez kapcsolódott; Kayla karakterét; Loveless23-at.

Nem szerettem: -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése