2011. szeptember 5., hétfő

Gwendolyn Heasley – Where I Belong


Szokás szerint könyvborító alapján választottam könyvet, de egyszerűen nem tudtam ellenállni ennek a cowboysrác-plázacica összeállításnak, holott nem valami egyedi ötlet, mégis muszáj volt elolvasnom.

Corinne Corcoran az elkényeztetett, gazdag lányok életét éli, vásárolgat a legjobb barátnőjével és új magániskolájába készül, ahová mindig is szeretett volna járni, amikor kiderül, hogy az apja elvesztette a munkáját, egy rossz befektetés miatt pedig a család vagyona odalett. Corinne-nak így New Yorkból egy texasi kisvárosba, Broken Spoke-ba kell költöznie a nagyszüleihez, a helyi gimibe járnia és lemondania minden luxusról, amihez eddig hozzászokott.  Elhatározza, hogy nem igyekszik beilleszkedni, úgyis visszamegy New Yorkba amilyen hamar csak lehet…

Szóval a történet Corinne levelével indít, amiben megkéri az olvasókat, hogy ne utálják meg elsőre, mert komolyan nagyon megváltozott Broken Spoke-ban. Mivel én végigolvastam, elmondhatom, hogy azért annyira nem változott meg, ráadásul teljesen unszimpatikus maradt. A szereplők közül leginkább Corinne öccsét és az új barátnőjét sikerült megkedvelnem a többiek teljesen semlegesek maradtak.

Természetesen van benne romantikus szál, Corinne egy rocksztárkezdeményt szemel ki magának, holott igazából Bubby az, aki az elejétől fogva legyeskedik körülötte. Persze ezt mindenki észreveszi, kivéve Corinne-t. Ő inkább más dolgokkal van elfoglalva, életében először munkát kell vállalnia, a nagyapja jóformán rákényszeríti, hogy tanulja meg vezetni a Billy Jean 2 névre hallgató autót, ráadásul tudomására jut, hogy az anyjáról bár már húsz éve nem járt a kisvárosban, elég érdekes pletykák terjengnek.

Összességében nem igazán szerettem a könyvet, valahogy semmi felejthetetlent nem nyújtott, egyedi dolgokat nem találtam benne, és több helyen eléggé kiakasztott, ráadásul kedvenc szereplő híján nehéz volt elmerülni benne.

Amit szerettem: Corinne lovát; Corinne öccsét és nagyapját.

Nem szerettem: hogy nem igazán volt normális történet, bár lehet csak én vártam többet tőle.  

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Érdeklődnék, hogy hol szerezted meg a könyvet angol nyelven? Köszi! Cecília

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! A prospero-nál meg lehet rendelni, de szerintem letölthető a 4shared-ről is.

      Törlés